Stomicy kolejny raz udowodnili, ze stomia nie wyklucza z realizowania własnych marzeń
i rozwijania pasji. W ramach akcji ,,Stomicy pod wodą” zrealizowanej przez kampanię społeczną ,,STOMAlife. Odkryj stomię” dwoje stomików rozpoczęło spełnianie marzenia o podwodnych wojażach.
STOMAlinia powstała w ramach kampanii społecznej „STOMAlife. Odkryj stomię”, aby zarówno stomicy, jak i ich bliscy mogli w każdej chwili uzyskać poradę i pomoc z zakresu pielęgnacji i funkcjonowania ze stomią. Kampania współpracuje w tym zakresie z psychologami, lekarzami, pielęgniarkami stomijnymi oraz dietetykami.
Już w najbliższą niedzielę, 6 grudnia, z okazji Mikołajek, wszyscy fani małej podróżniczki Neli będą mieli okazję spotkać się z nią osobiście, o godzinie 12.00 w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.
Długi czas oczekiwania na odpowiedź od osoby rekrutującej sprawia, że kandydaci są rozczarowani procesem rekrutacji. Według badań przeprowadzonych na zlecenie ZapraszamNaRozmowe.pl[1] twierdzi tak blisko 40% Polaków. Remedium na ten problem może być przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w formie wideo.
Długi czas oczekiwania na odpowiedź od osoby rekrutującej sprawia, że kandydaci są rozczarowani procesem rekrutacji. Według badań przeprowadzonych na zlecenie ZapraszamNaRozmowe.pl[1] twierdzi tak blisko 40% Polaków. Remedium na ten problem może być przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej w formie wideo.
Urocze baletnice, skaterzy i piłkarze, a jednocześnie młodzi stomicy – kolejna sesja zdjęciowa zrealizowana w ramach kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię” rozprawia się z mitem, że stomia dotyka tylko dorosłych i jest przeszkodą w realizacji marzeń.